.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رتبه دوم خودكشي در كشور

مدیرکل بهزیستی استان با بيان اينكه آمار خودكشي استان در مردان دو برابر زنان است گفت: مازندران بعد از استان ایلام دومین رتبه را در اقدام به خودکشی دارد .
دکتر اسماعیل محمدزاده با اشاره به تحقیقات و پژوهشی در خصوص قرص برنج گفت: از تعداد 127 مورد خودکشی صورت گرفته در سال 85 ، 60 مورد آن با قرص برنج بوده است( 24/47درصد)  که میزان خودکشی کاهش ولی مصرف در استفاده از قرص برنج افزایش یافته است .
وي همچنين خاطر نشان كرد: در سال 84 از 128 خودکشی صورت گرفته 49 مورد خودکشی از طریق مصرف قرص برنج اعلام شده است .
مدير كل بهزيستي استان مازندران، بیشترین تعداد خودکشی در گروه سنی 40- 15 سال و کمترین آن مربوط به زیر 15 سال و بالای 60 سال عنوان كرد.
محمدزاده در مورد شیوه انجام خودکشی تصریح کرد : بیشترین خودکشی در سال 85 مربوط به حلقه آویز شدن ( 44/39 درصد) و 60 نفر با قرص برنج ، هفت نفر از طریق خودسوزی و هشت نفر از طریق سلاح گرم خودکشی کردند که بیشترین شیوه خودکشی در سال 84 از طریق حلقه آویز 51 درصد و 39/50 درصد از طریق مسمومیت با قرص برنج بوده است .
وی افزود : در مقایسه آماری خودکشی سال 84 و 85 فراوانی خودکشی با هم برابر است اما رشد خودکشی  در مردان بیش از دو برابر زنان و در متأهلین بیشتر از مجردین است .
محمدزاده با اشاره به اینکه در سال 84 بیشترین خودکشی صورت گرفته در شهرستان بابل و کمترین آن در جویبار و عباس آباد بوده است، گفت : در سال 85 بیشترین تعداد خودکشی در شهرستان قائمشهر و کمترین در شهرستان سوادکوه اعلام شده است .
وی اظهار کرد : بیشترین خودکشی با مصرف قرص برنج در سال 85 در شهرستان ساری و آمل و کمترین مورد مصرف در شهرستان محمودآباد عنوان شده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبي مقدسي 16 مرداد 1386
با سلام- بيان علل براي روشن نمودن جامعه و جلوگيري آن بهتر از معلول است بهتر بود مدير كل محترم اشاره اي به اين موضوع (علل) نيز مي داشتند.
نا شناس 21 مرداد 1386
اقای دکتر محمد زاده مدیرکل محترم که بعد از روی کار امدن دولت نهم پست مدیر کلی گرفته اید این رتبه کشوری چندین سال است که افتخار ان نصیب مردم مازندران می شود.
ایا جنابعالی یه عنوان مدیرکل تا حالا به این فکر کردید که چرا این رتبه نصیب ما می شود
چرا نیامدید یک تحقیق کلی و میدانی انجام دهید تا علت ان مشخص شود؟
چرا علت ان را در فقر و بیکاری مردم نمی دانید؟
چرا مسوولین کشوری و استانی به فکر چاره نیستند؟
چرا این سوال را از خودمان نمی کنیم که استانی با این همه سر سبزی و امکانات باز هم نیروی کار ان در استانهای دیگر جویای کار هستند.
اقای محمد زاده دکتر و مدیر کل بسیجی و از خانواده محترم شهدا با کلمات بازی نکنیم و به فکر چاره باشیم.
راستی اقای مدیر کل اماری هم از معتادان استان هم می دادید بد نبود شاید رتبه اول استانی را به دست می اوردیم


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.